reklama

Dobrý deň

Naše mesto je relatívne malé. Ako som minule začula – „z okna paneláku dovidieť na druhý koniec“. A tak sa stáva, že idúc po ulici sa treba každú chvíľu pozdraviť. Patrí to k základnej zdvorilosti a ešte dnes si pamätám, ako nám pani učiteľka na prvom stupni po návrate zo stredného Slovenska prízvukovala, aké bolo veľmi príjemné, že sa jej tam zdravili aj úplne cudzie deti. Nie, že by ju poznali, ale iba že sa to patrí. Opačný pocit je, ak niekto nepozdraví. Keď som mala deti malé, zistila som, prečo je také dôležité držať ich. Vždy, keď šiel okolo niekto známy, tak som jemne stiskla rúčku a oni vedeli, že treba pozdraviť. Neskôr nezabudli na nikoho, koho som pozdravila ja. A potom som ich zverila škole.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Bývame pri ZDŠ-ke a každé ráno kráčam do prácev protismere všetkým deťom s aktovkami, rodičom a tiež učiteľom. Stretávame sazoči-voči. Pozdravím.
Prvý býva dejepisár. Pyšne zdvihne hlavu, abymi dal najavo, že je lepší ako ja. To preto, že môj syn s ním prišiel dokonfliktu. Nikdy sa nezamyslel nad tým, či chyba nebola aj na jeho strane. Vkostole počúva iba na pol ucha – inak by vedel, že pýcha je hriech.
Za ním nasleduje mladá matematikárka. Čo natom, že sa poznáme ešte z čias keď predávala v galantérii. Občas kráča skolegyňou, ktorá tiež neodzraví. Veď rodičov je mnoho a ona iba jedna... taknačo. Vtedy zvyčajne nastáva okamih kedy si poviem, že ďalšieho už nepozdravím.A tak sklopím oči k zemi a hanbím sa ako pes. Nakoniec predsa aspoň kývnemhlavou. Nič.
Ešte dobre, že poslední chodí informatik sozástupkyňou. Slušne si poprajeme dobré ráno a ja im ho skutočne prajem. A nielen ráno. Prajem im príjemný celý deň. Aby boli dobre naladení, milí a abysvoju dobrú náladu prenášali na deti, ktoré sú ako barometre. Keby som mohla,možno by som im povedala aj niečo ešte veselšie a príjemnejšie. Nech sú akoslniečko čo rozjasní celú zborovňu, potom každú triedu a večer, keď sa rodičiavrátia z práce aj kuchyne všetkých bytov. Pretože ak sa nebudeme na seba mračiťpôjdu všetky veci lepšie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A teraz sa usmejte, pretože ja Vámprostredníctvom môjho blogu prajem pekný deň – po dlhej dobe a zo srdca.

Milena Veresová

Milena Veresová

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  1x

"Fakt, ty nie si nijaká princezná. Si obyčajná mama!" Zoznam autorových rubrík:  Zo životaKnihyPolitikaPoéziaNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu